Informatie van derden

In Elim en bij de ingang van de kerk onder de toren zijn prikborden. In de hal van Rehoboth staat een  informatierek. Deze prikborden en het informatierek zijn bestemd voor informatie van kerkelijke instanties of andere met de kerk verbonden instellingen. Als u iets op een prikbord wilt laten ophangen of in het informatierek wilt laten plaatsen, kunt u contact opnemen met de beheerster van Elim of bij de kosters. Zij zullen in twijfel gevallen toestemming vragen voor publicatie bij het college van kerkrentmeesters. Incidenteel wordt aan de uitgang van de kerk foldermateriaal uitgereikt. Dit foldermateriaal betreft toelichting op diaconaal werk en/of mededelingen ten aanzien van kerkelijke activiteiten. Dit gebeurt alleen na toestemming door de kerkenraad. U kunt hierover contact opnemen met de scriba (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).