Jeugdvereniging "Maranatha"

JV Maranatha is de jeugdvereniging van de Hervormde gemeente in Kamerik.

Met jongeren tussen de 16 en 26 jaar komen we tijdens het winterwerk om de week op zondagavond na de kerk bij elkaar in gebouw Elim om met elkaar verder te praten over ons geloof. Dat doen we bijvoorbeeld in de vorm van een Bijbelstudie.
We vinden dat belangrijk, omdat we vaak met persoonlijke vragen over het geloof zitten of we weten niet goed raad met de dingen die om ons heen gebeuren in de maatschappij. Natuurlijk vinden we het ook heel belangrijk om een stukje gezelligheid met elkaar te hebben. Daarom is er op een zondagavond ook altijd ruimte voor ontspanning/spel. Daarnaast organiseert de JV één keer per maand een
activiteit op de zaterdagavond. En wat dacht je van het JV-weekend? Dat is een jaarlijks terugkerend fenomeen waar bij we met z’n allen een weekend weg gaan naar een of andere kampeerboerderij. Het toppunt van ontspanning maar ook het toppunt van elkaar-leren-kennen en bezig zijn met de dingen van het geloof!