Tienerclub "Onder Ons"

De tienerclub "Onder Ons" is een club, speciaal voor jongens en meiden van 13 tot en met 14 jaar. Om de veertien dagen ben je welkom op de Elimzolder. We beginnen om 19:30 uur. Houdt het kerkblad maar goed in de gaten.

Het eerste gedeelte van de avonden denken we samen met jullie na over actuele en serieuze onderwerpen.

Tijdens het tweede gedeelte ontspannen we ons met creativiteit, spellen en sportieve uitdagingen. Een aantal avonden per seizoen wisselen we de clubzolder in voor verrassende bezigheden elders.

Kom ook op de club die alle andere clubs overbodig maakt en breng je vrienden mee. Samen met jou voorziet het team de avonden van een geweldige sfeer.

Tot ziens op de zolder van Elim.