Gebedskring

Wat doen ze daar op die gebedskring? Is dat niet een vraag die u zich misschien weleens gesteld hebt? Het woord zegt het al: bidden. Kom eens kijken, meedoen en luisteren. Het is om de veertien dagen in Elim, de aanvangstijd wordt vermeld in het kerkblad. We behandelen eerst een Bijbelgedeelte. Daarna noemen we gebedspunten en dan gaan we bidden. Het is heilzaam en leerzaam. Het geeft gemeenschap met elkaar en we mogen zo vaak ervaren dat de Heilige Geest in ons midden is. Je leert ook van elkaar. Soms hoor je iemand ergens voor bidden waar je zelf nog nooit aan gedacht hebt. Je gaat het overnemen en invoegen in je persoonlijke voorbede. Jong en oud worden van harte uitgenodigd. Kom en doe mee!

Kerkgebouw
Talsmaweg 18