Zendingsbussen

De opbrengst van de zendingsbussen bij de deuren van de kerk zijn bestemd voor Heleen Dandash-van den Berg.

Namens de GZB is zij uitgezonden naar Beiroet, Libanon. Ze werkt daar in peuteropvang GROW. Peuteropvang GROW, onderdeel van het Philemon Project, in Beiroet zet zich in voor vluchtelingenkinderen en hun families. De opvang is één van de projecten van de Resurrection Church Beirut, partnerkerk van de GZB.

Als hervormde gemeente Kamerik zijn wij deelgenoten en ondersteunen we Heleen financieel en met gebed.

Ook breien en haken we mutsen en sjaals voor de peuters.

Wilt u een gift geven? Dat kan in de zendingsbussen of u kunt een gift overmaken naar het rekeningnummer van de diaconie NL89RABO0331101939, ovv gift voor Heleen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de zendingscommissie, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.